Jocuri cu masini de curse pentru fete si baieti

Ce poate fi mai minunat decat sa stai in fata calculatorului personal si sa te distrezi jucand cele mai noi aparitii din acest magnific domeniu? Tin minte ca in urma cu ceva timp, cand eram mica si internetul se dezvolta in pasi alerti tata mi-a cumparat primul meu calculator personal. Era de fapt un laptop dar oare asta era important? Pentru mine nimic nu mai conta! Eram socata ori de cate ori il deschideam si vedeam superbele imagini care apareau pe ecran.

Apoi am intrat pe net si minunata lume online m-i s-a deschis in toata splecdoarea ei. Fiind mica nu ma interesau siteuri de socializare sau alte tampenii. I-am cerut tatei sa imi caute un site de jocuri. Si ce credeti? Primul site de jocuri in care am intrat a fost unul care afisa Jocuri Friv si asta in prima mea zi de "activitate" pe net.

Am continuat sa ma joc zi de zi cautand singura si alte siteuri de jocuri. Chiar daca atunci erau putine astfel de siteuri tin minte ca am gasit destul de multe care mi-au satisfacut pofta de aventura si de neprevazut. Jocurile flash online erau intradevar la inceputuri si erau concepute in special de freelanceri. Apoi firmele mari au "mirosit" oportunitatea de piata si au inceput sa lanseze joculete din ce in ce mai complexe cu un design bine pus la punct. Siteurile care au preluat aceste jocuri au inceput sa se dezvolte progresiv si toata lumea a fost multumita. In special copii si adolescentii au simtit nevoia de a se juca in timp real fara sa plateasca bani pe licente care nu isi aveau rostul.

De asemenea tin minte ca la inceputul meu ca surfer sau surferita :) am gasit extrem de multe siteuri de jocuri listate pe categorii generale si care contineau sectiuni de genul: jocuri zuma sau zuma deluxe, jocuri cu trenuri, cu tractoare, jocuri cu masini de curse sau dress up si make up personajul principal fiind papusa Barbie. Mai tarziu au aparut sub denumirea generica de jocuri flash cu masini care au reunit aceste jocuri sub aceasta denumire, site care intre timp a devenit celebru iind cunoscut de marea majoritate a gamerilor.

Jocurile cu masini sunt catalogate pe mai multe sectiuni. Nu exista site sa nu aibe aceste sectiuni sau categorii: De curse, 3d, Tunate, De politie, Sportive, De parcat, De teren si alte cateva mai putin relevante!

Acum, dupa atatia ani, prefer jocurile in care actiunea sa fie cat mai complexa iar designul jocului sa fie cat mai evoluat. Sunt oarecum satula de mini jocurile de acum 7-8 ani cu 3 liniute si 4 bile. Totul evolueaza in consecinta si aceste minunate momente de divertisment trebuie sa fie in pas cu timpul in care traim. In curand jocurile 3d vor prelua stafeta iar cele care ruleaza pe Android vor face cartile!

Cu siguranta o sa vina vremea cand si eu, ca toti ceilalti, voi avea un copil. As da orice ca sa stiu cum vor arata joculetele flash peste 10 sau 20 ani. Pe ce supercalculatoare vor rula? Cat de complexe vor fi? Cum v-a arata designul lor? Ce Jocuri Online vor fi la moda? Intrebari, intrebari, intrebari! Mai mult ca sigur vom avea raspunsul la momentul potrivit. Pana atunci nu ne ramane decat sa asteptam si sa ne bucuram de jocurile existente acum in mediul virtual.